30 napos kihívások a gyors fogyás érdekében, Ghrp a fogyáshoz

Legjobb 30 napos fogyás kihívások

30 napos okos életmód kihívás felkészülési szakasz - 1. nap, mérés

Bár azt mondják, a bikinialak nem tavasszal, hanem egész évben készül, az nem jelenti azt, hogy ne hozhatnád kicsit formába magad közvetlenül a strandszezon előtt. A nyár közeledtével mindenki szeretne jól kinézni, és a hideg hónapok alatt felszedett pluszkilóktól megszabadulni. Egészséges étkezéssel és rendszeres mozgással sokat tehetsz azért, hogy elérd a strandszezon kezdetéig a vágyott álomalakot, vagy megszabadulj attól a két-három pluszkilótól, ami megnehezíti az életed.

Mindenekelőtt érdemes már most tudatosan figyelned az étkezésedre, építs be minél több gyümölcsöt és zöldséget, turmixot az étrendedbe, igyál sok folyadékot, és ne feledkezz meg a fehérjékben, egészséges zsírokban, valamint a jó szénhidrátokban gazdag ételekről se. Annak érdekében azonban, hogy az eredmény tökéletes legyen, egészítsd ki aktív mozgással a diétás étrendet.

350 font nő fogyás

A tónusos, formás alak eléréséhez végezd el az alábbi négy gyakorlatot heti ötször-hatszor egy hónapon legjobb 30 napos fogyás kihívások, az eredmény pedig a bikiniszezon kezdetéig szemmel látható lesz.

Az edzés elején és végén ne feledkezz meg a bemelegítésről és nyújtásról se.

30 napos kihívások a gyors fogyás érdekében, Ghrp a fogyáshoz

A cikk az ajánló után folytatódik Indulhat a Ferrari kaland a Shellnél! Válassza minőségi üzemanyagainkat, gyűjtse a Kuponokat, és hajtson rá a rollerekre! Promóciónkban 3 Ferrari rollert kínálunk a család minden tagjának: felnőtt, gyerek és freestyle.

Ha összegyűjtött 4 db Promóciós Kódot, a Webshopból megvásárolhatja a kiszemelt Ferrari rollert ingyenes magyarországi kiszállítással. A tájékoztatás nem teljes körű.

30 napos kihívás

További részletek: shell. Falnál guggolás A falnál guggolás, vagyis a wall sit intenzíven megdolgoztatja a far- és comb- valamint a core izmokat.

gyorsan fogyhat a testzsír

Támaszkodj háttal a falnak, majd guggolj le úgy, mintha csak egy láthatatlan széken ülnél. A comb legyen vízszintes, a lábszár függőleges, a térdek párhuzamosan helyezkedjenek el, a hátat és a vállakat pedig nyomd be a falba.

Tricepsz edzése szék segítségével A tricepsz edzésére egy szuper saját testsúlyos gyakorlatot vethetsz be. Állj háttal egy széknek vagy az ágynak, majd a kezeidet támaszd meg a hátad mögött.

acél buzogány fogyás

A két karod legyen egymáshoz minél közelebb, miközben behajlítod a lábad. A lábaid ne legyenek túl messze a testedtől, mivel így sokkal nehezebben elvégezhető a gyakorlat. Lassan ereszkedj le a két karoddal úgy, hogy a felkar a padlóval párhuzamos legyen.

zsírvesztés a hasnyálmirigy körül

Tartsd meg magad két másodpercig, majd nyomd fel magad a karjaiddal a kezdő pozícióba. Szamárrúgás A hát alsó, a csípő- és a törzsizmok is aktívak a gyakorlat során. Helyezkedj el négykézláb a földön, a tenyered legyen a váll alatt, a medencét told kicsit hátra, majd hajlítsd be, és emeld fel az egyik lábad a magasba, miközben a talpad párhuzamos a plafonnal.

Ha megvagy, cserélj lábat, és végezd el a másik oldalon is. Hasprés A hasprés a hasizmok felső részét dolgoztatja meg.

hogyan tudnék lefogyni gyorsan

Feküdj hanyatt a padlóra, a kezedet kulcsold össze, és nyújtsd ki a fejed felett. Emeld a lapockádat el a földtől, tartsd meg kicsit, majd engedd vissza a földre.

mit kell tenni a gyors zsírvesztés érdekében

Havi edzésterv A fenti gyakorlatok alapján a havi edzésminta így néz ki: 1.