Segítünk kitartani, ha nem mozdul a mérleg! | Diéta és Fitnesz

Trükkök a fogyás mérlegeléséhez, További cikkeink a témában

10 trükk, hogy gyorsítsd a fogyást

Így ver át a saját fürdőszoba mérleged! Puskás Rékka Azt hitted, hogy elég vasárnap reggelenként ráállni a fürdőszobamérlegre, és ezzel letudtad a fogyókúrád ellenőrzését!

Hozzászólás most! Biztos te is bevetsz minden apróságot, hogy segítsd a diétádat: könnyű élelmiszereket eszel, változtatsz az adagokon, időzítesz, sportolsz — nos, íme még tíz apró csel, amik segítenek nap mint nap kalóriákat megspórolni; mert itt a legigazabb a közhely: sok kicsi sokra megy! Próbáld meg mind a tízet betartani, és amellett, hogy biztosan többet fogysz majd, sokkal jobban is fogod érezni magad a bőrödben. Arra gondoltál már, hogy ezt rendszeresen betartsd, de úgy, hogy élvezed is? Mostantól minden egyes kaja előtt szürcsölj el egy finom teát!

A szakértők szerint több ponton is átverhetjük magunkat azzal, hogy rosszul mérjük a súlyunkat, és így hamis információk birtokában tervezzük meg a folytatást! Ha ezt szeretnéd elkerülni, figyelj da következő tanácsokra, és mérd magad helyesen!

A legtöbben a fogyókúra sikerének mérését egészen egyszerűen a mérlegre bízzák, holott nem feltétlenül ez a legjobb módszer, ráadásul nagyon sokan nem használják megfelelően az eszközt. A kilók sajnos nem feltétlenül jelentenek jó viszonyítási alapot, hiszen egyáltalán nem veszik figyelembe, hogy zsírt, vizet és izmot is veszíthetsz, amikor fogysz. Mutatunk néhány módszert, ami alkalmasabb arra, hogy lásd, jó irányba haladsz-e a diétával! Elő a mérőszalagot! Ha elsősorban úgy próbálsz fogyni, hogy megváltoztatod az étrendedet, akkor jó eséllyel nemcsak zsírt, de izmot is vesztesz.

A fogyókúrát a legtöbben egy adott kiló zsír leadásához kötik. Ez lehet jó, amennyiben reális célt határozunk meg magunknak, és figyelünk arra is, hogy ne izomból fogyjunk.

Ha ez a cikk tetszett, az alábbiakat is ajánljuk figyelmedbe:

Mégis, hiába vannak egyre jobb, és jobb mérlegek, sokan még mindig nem tudják, hogy milyen szempontok alapján kell elvégezni a rendszeres méredzkedést. Ne cserélgesd a mérlegeket! Azt hitted minden mérleg ugyanazt mutatja?

trükkök a fogyás mérlegeléséhez egy hét alatt elveszíti a zsírját

Sajnos nincs igazad. A legjobb, ha egy otthoni saját mérleggel ellenőrzöd a fogyás eredményességét, ez valószínűleg pontosan meg fogja mutatni, hány kiló mínusznál jársz.

A legtöbb edzőteremben van közös használatra szánt mérleg is, ám ezeket gyakorta olyan sűrűn használják, hogy meghízhatatlanná válnak! Sík, vízszintes, kemény felület: az legyen az alapja a mérleg használatának!

  1. A legegyszerűbb lenne egyetlen szóval és egy vállrándítással lezárni az egészet: kitartás!
  2. Hazudik a mérleg, ha ilyenkor és így állsz rá - Fogyókúra | Femina
  3. Így csap be téged is a saját fürdőszoba mérleged- tippek mérlegeléshez

Ne kövesd el a legnagyobb szarvashibát sem, tehát ne a szőnyegre rakd a mérleget! Sík, kemény és vízszintes kell, hogy legyen a felület, csak így lesz pontos a mérés! Mindig ugyanakkor mérd meg magad a fürdőszobai mérlegen! Az anyagcseréd működése nagyban befolyásolja a pillanatnyi súlyod. Reggeli előtt, vagy után? A szokásos fürdőszoba szeánsz előtt, vagy után?

  • Egyesült egészségügyi fogyás
  • Írta: Váczy Anikó A legtöbben inkább kihajítanánk a mérleget a fürdőszoba ablakon, minthogy rálépjük és szembesüljünk az aktuális testsúlyunkkal.

Nagyon nem mindegy, hiszen a benned lévő tápanyagok és salakanyagok súlya nagyon félrevezethet! Ezért érdemes mindig ugyanabban az időpontban mérned magad, a napi rutinodhoz igazodva. Ha eldöntötted, hogy kelés után méred magad minden szombaton, hát ne menj még el lőtte inni egy pohár vizet, hiszen te sem akarod, hogy az a 30 deka elkedvetlenítsen!

Így használd a mérleget a gyorsabb fogyásért!

Bár a célod valójában nem az, hogy a mérleged kijelzője számodra kedvező értéket mutasson, hanem az, hogy jól nézz ki, nagyon fontos, hogy gyakran nyerj visszacsatolást az aktuális súlyodról. A külsődön lévő változásokat hajlamosak vagyunk nem észrevenni, azonban a súly meglehetősen egzakt konkrétum.

trükkök a fogyás mérlegeléséhez a legjobb női fogyás átalakulásai

A napi gyakoriság talán felesleges, de heti egyszer, ha nem kétszer érdemes megmérned magad. Egy kemény edzés során akár másfél liter vizet is kiizzadhatunk, így ne ess abba a hibába, hogy azt hiszed, ilyen gyorsan fogysz!

Szénhidrát (CH) ciklizálás - Hasznos tipp és trükk a sikeres diétához és fogyáshoz

Igazából a mérlegelést jobb teljesen elszakítani az edzésektől, mi egy reggeli időpontot ajánlunk! Ne félj ráállni a mérlegre!

Nagyon sok ember hajlamos becsapni saját magát: ha úgy érzi, bűnözött, inkább nem áll rá a mérlegre, hiszen tudja, hogy nem fog súlycsökkenést mutatni. Inkább vár egy olyan időpontig, amikor úgy érezheti, mindent megtett.

trükkök a fogyás mérlegeléséhez a teljes test megtisztítása a fogyás érdekében

Hogy ezzel mi a baj? Az, hogy nem nézünk szembe a tetteink következményével. Ha a héten nem voltunk edzeni és egészségtelenül is étkeztünk, akkor trükkök a fogyás mérlegeléséhez mérjük le magunkat, így legalább tudatosul bennünk, hogy a lustaságnak bizony plusz 40 deka volt az ára.

trükkök a fogyás mérlegeléséhez az álmatlanság miatt lefogy

A mérlegen kiderül a meztelen igazság! Egy pár cipő, egy farmer trükkök a fogyás mérlegeléséhez egy póló is sokat nyom a latban: a legjobb, ha anyaszült meztelenül állunk a mérlegre.

Kapcsolódó cikkek

Ha ezt nem tehetjük meg, fogyni 7 osztályos csak fehérneműt viseljünk, így nem csapjuk be magunkat! Ne görcsölj rá a mérleg eredményére! Ne ess bele abba a hibába, hogy mindent ahhoz a két-három számjegyhez viszonyítasz! Az ideális testsúly minden embernél különbözik: ha tömzsi alkat vagy, ne a nyurga emberekhez mérd magad! Érdemes figyelembe venni a testzsírszázalékot is, az pontosabb képet ad!

Továbbá előfordulhat az, hogy kevésnek érzed a fogyás ütemét, mert növeszted az izmaidat is. Ne csak a kilókhoz kösd a megelégedettséged: vannak gyorsabb, és lassabb szakaszok!

trükkök a fogyás mérlegeléséhez távolítsa el a mély zsírt